- Nowy

Zgodnie z regulaminem sklepu. Możliwość bezpieczniej płatności przez PayU.
Wysyłka w przeciągu 24h od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 16:00
Zgodnie z regulaminem, 14 dni od złożenia zamówienia.
Potrzebujesz pomocy przy instalacji oprogramowania Adobe? Nasza profesjonalna usługa zdalnej pomocy technicznej to idealne rozwiązanie dla Ciebie!
✅ Zdalna pomoc w instalacji programów Adobe (np. Acrobat Pro DC)
✅ Konfiguracja konta Adobe ID i aktywacja licencji
✅ Pomoc w wyborze i ustawieniu wersji językowej programu
✅ Sprawdzenie poprawności działania oprogramowania po instalacji
✅ Szybka i bezpieczna interwencja – czas trwania do 10 minut
✅ Fachowe wsparcie techniczne realizowane przez nasz dział IT
Oszczędzasz czas i unikasz frustracji – całą konfiguracją zajmiemy się za Ciebie, dbając o bezpieczeństwo i skuteczność działania programu Adobe.1. Przygotowanie do pomocy zdalnej
Zainstaluj aplikację TeamViewer QuickSupport na komputerze, na którym wystąpił problem z programem Adobe.
Opisz napotkany problem i prześlij go mailowo na nasz adres.
Podaj dogodną godzinę w następnym dniu roboczym, w której możemy wykonać pomoc zdalną.
Oczekuj potwierdzenia terminu pomocy z naszej strony – kontaktujemy się telefonicznie lub mailowo.
O ustalonej godzinie skontaktuje się z Państwem nasz specjalista IT, który odpowiedzialny będzie za rozwiązanie problemu.
Przygotuj komputer do sesji zdalnej – miej fizyczny dostęp do urządzenia i podaj kod połączenia widoczny w aplikacji TeamViewer QuickSupport.
Czas trwania pomocy zdalnej: około 10 minut.
Po zakończeniu naprawy, serwisant sprawdzi poprawne działanie programu oraz rozłączy dostęp zdalny, wylogowując się z Państwa stacji roboczej.
O wykonaniu usługi zostaną Państwo poinformowani mailowo lub telefonicznie.
Prosimy o sprawdzenie działania programu oraz potwierdzenie rozwiązania problemu w dowolnej formie kontaktu.
Dokładamy wszelkich starań, aby każdy zakupiony produkt działał poprawnie, a użytkownicy mogli korzystać z pełnych możliwości oprogramowania bez konfliktów i problemów technicznych.
Dziękujemy za zaufanie i współpracę!