Profesjonalne oprogramowanie biurowe dla różnych potrzeb
W pełni funkcjonalna wersja 32-bitowa / 64-bitowa zapewniająca maksymalną wydajność
Zapisz dane online w chmurze z OneDrive (5 GB)
Brak limitu czasowego
Udostępnianie prezentacji PowerPoint przez Internet
Zawiera wszystkie ważne programy (patrz przegląd)
Aplikacje zawarte w Office 2016:
Word 2016
Excel 2016
Powerpoint 2016
Outlook 2016
OneNote 2016
Publisher 2016
Access 2016
Lync 2016
InfoPath 2016
Współpracuje z systemami:
Windows Vista
Windows 7
Windows 8 /8.1
Windows 10
Windows Server 2008 R2 (64 Bit)
Windows Server 2012 (64 Bit)
Office 2016 Professional Plus: pracuj szybciej i inteligentniej
Office 2016 zawiera nowe i zoptymalizowane funkcje. Po pierwsze pozwalają pracować inteligentniej i szybciej, a tym samym oszczędzać czas. Z Professional Plus można przechowywać dane w chmurze, w ramach usługi OneDrive. Zaleta: pliki można pobierać z wielu urządzeń, bez potrzeby korzystania z zewnętrznych nośników pamięci, takich jak pamięci USB. Bez względu na to gdzie się znajdujesz, możesz uzyskać dostęp do swoich tekstów, arkuszy kalkulacyjnych i innych plików.
Dobrze znany wygląd kafelków został ponownie zoptymalizowany i obecnie jest prawie idealny. Projekt nie tylko wygląda nowocześnie, ale jest również łatwy w użyciu. Różne funkcje można wybrać szybko i łatwo. Podczas opracowywania pakietu Office 2016 Professional Plus skupiono się na optymalizacji programów dla urządzeń z ekranem dotykowym. W ten sposób operacje można wykonywać palcem lub cyfrowym rysikiem.
Asystent odpowiada na pytania
Kolejną nową funkcją jest Asystent, który znajduje się u góry każdego programu. Bardzo przypomina stary spinacz o nazwie "Clippy". Podczas wpisywania terminu na pasku wyszukiwania wyświetlane są wyniki z tematami pomocy i można je łatwo wywołać. W ten sposób użytkownik otrzymuje natychmiastową pomoc, jeśli poszukuje określonych narzędzi lub funkcji.
Przegląd programów zawartych w Office 2016 Professional Plus
Word 2016: Dzięki nowoczesnym narzędziom można tworzyć, formatować i udostępniać w mgnieniu oka teksty i całe dokumenty. Dzięki integracji grafiki, takiej jak obrazy lub wykresy suche i proste bloki tekstu należą już do przeszłości.
Excel 2016: Tworzenie bardzo profesjonalnych tabel z własnymi danymi nigdy nie było tak proste. Nie tylko wyglądają one bardzo dobrze, ale również zapewniają możliwość przeprowadzenia wysokiej jakości analiz.
PowerPoint 2016: Niezależnie od tego, czy pracujesz sam, czy w zespole, w programie PowerPoint możesz tworzyć wspaniałe prezentacje z zapierającymi dech w piersiach slajdami. Nowoczesne przejścia slajdów i animowana grafika zapewniają im profesjonalny wygląd.
OneNote 2016: Miej notes zawsze przy sobie i jeśli chcesz udostępniaj go przyjaciołom, znajomym lub współpracownikom. Notatki cyfrowe w OneNote znacznie różnią się od zwykłego tekstu. Możesz do nich załączać obrazy, filmy i pliki audio.
Outlook 2016: Zwłaszcza sprawach biznesowych, ale też prywatnie, niezbędny jest program do zarządzania e-mailami, kontaktami, spotkaniami, zadaniami czy też notatkami. Outlook zarządza wszystkim!
Access 2016: Początkujący i zaawansowani użytkownicy korzystają z tego narzędzia do tworzenia baz danych opartych na przeglądarce. Niezależnie od tego, czy jest to mała czy bardzo duża ilość danych, Access jest przygotowany do każdego zadania.
Publisher 2016: To program przeznaczony do tworzenia wysokiej jakości publikacji. Bo jakość jest naważniejsza.
Lync 2016: Szczególnie w dobie globalizacji komunikacja internetowa stała się niezbędna. Współpraca z kolegami przy projekcie to zadanie w którym pomoże Lync. Dzięki wideokonferencjom i połączeniom audio jesteś zawsze na bieżąco.
InfoPath 2016: Zbieranie danych również jest częścią optymalizacji wewnętrznych procesów biznesowych. Są one na wagę złota, a z InfoPath można je przechowywać i przygotować do analizy. Na przykład w formularzach i/lub ankietach.