ArcyIT
NIP: 7451669737
Wystawiamy Faktury bez VAT
E-mail: sklep@arcyit.pl
Tel: 452 007 440
Microsoft Office 2010 Professional Plus 32/64 Bit - klucz produktu (Key)
Zgodnie z regulaminem sklepu. Możliwość bezpieczniej płatności przez PayU.
Wysyłka w przeciągu 24h od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 16:00
Zgodnie z regulaminem, 14 dni od złożenia zamówienia.
Funkcje programu
- Kompletny pakiet do pracy z tekstem, arkuszami kalkulacyjnymi, prezentacjami, itp.
- Współpracuje z systemami 32/64-bitowymi dla najwyższej wydajności
- Format Office Open XML z certyfikatem ISO
- Nowoczesna nawigacja w formie wstążki w stylu Windows 7 z wieloma funkcjami
- SharePoint 2010 umożliwia wydajną pracę z wspó?pracownikami
- Lync - zintegrowana telefonia IP i wideokonferencje
- Word 2010
- Excel 2010
- Powerpoint 2010
- Outlook 2010
- OneNote 2010
- Publisher 2010
- Access 2010
- Lync 2010
- InfoPath 2010
- Windows XP
- Windows Vista
- Windows 7
- Windows 8/8.1
- Windows 10
- Windows Server 2008 R2 (64 Bit)
- Windows Server 2012 (64 Bit)
Office 2010 Professional Plus: Duży, wydajny pakiet do domu i pracy
Pakiet Office 2010 Professional ustanawia nowe standardy i zawiera wiele nowych funkcji. Zawiera łącznie 9 aplikacji, które są jeszcze bardziej wydajne i mają nowy, świeży wygląd. 64-bitowe systemy operacyjne są teraz również obsługiwane, więc pakiet Office maksymalnie wykorzystuje możliwości komputera.
Wydajna współpraca nad wspólnymi projektami
Stała komunikacja i wiadomości e-mail mogą być dodatkowym obciążeniem podczas pracy nad wspólnym projektem. Dołączone aplikacje SharePoint 2010 i Lync pomagają lepiej komunikować się z współpracownikami. Łatwo zarządzać danymi i notatkami. Wideokonferencje i rozmowy telefoniczne IP umożliwiają prowadzenie spotkań na żywo, zwiększając wydajność.
Do użytku prywatnego i komercyjnego
Niezależnie od tego, czy dokumenty są tworzone prywatnie, czy w biurze, Office 2010 Professional nadaje się do każdego zastosowania. W ramach zastosowań domowych można projektować i drukować kartki z życzeniami lub etykiety. W przypadku procesów organizacyjnych w firmie cały pakiet zawiera wszystkie programy potrzebne do tworzenia ważnych dokumentów, schematów i wiadomości e-mail. Wiele różnych funkcji zapewnia niezbędne narzędzia, a tym samym wysoką jakość pracy.
Najbardziej znane programy Office Word, Excel i PowerPoint to tylko 3 z 9 narzędzi. Ale Office 2010 Professional robi o wiele więcej niż tylko to.
Przegląd programów w pakiecie Office 2010 Professional
- Word 2010: Przetwarzanie tekstu nigdy nie było tak łatwe. Z łatwością twórz mniejsze lub większe dokumenty o różnym formacie. Różnorodność funkcji umożliwia jeszcze wyższą produktywność.
- Excel 2010: Bez względu na to, czy jest to mały budżet domowy, czy duże tabele firmowe. Excel nadaje się do wielu różnych zadań i może bez problemu zarządzać i przetwarzać bardzo duże ilości danych.
- PowerPoint 2010: Twórz prezentacje, aby na wykładzie lub prezentacji przekazać wszystkie ważne informacje. W trybie prezentacji slajdy posortowane sekwencyjnie można zmienić za pomocą jednego kliknięcia. Do prezentacji można dodać nawet pliki multimedialne, takie jak obrazy, filmy i dźwięki.
- Outlook 2010: Dzięki programowi Outlook możesz utworzyć centralne biuro do zarządzania komunikacją i spotkaniami. Zintegrowana funkcja e-mail umożliwia szybkie pisanie e-maili, ważne daty są wprowadzane do kalendarza. Outlook przypomina ci o tym.
- OneNote 2010: Notatki papierowe i stosy dokumentów na biurku należą już do przeszłości. OneNote to cyfrowy notatnik, który rejestruje i zarządza wszystkimi ważnymi informacjami. W ten sposób masz kontrolę nad danymi wejściowymi i zwiększasz wydajność i jakość współpracy.
- Access 2010: Zarządzaj i utrzymuj duże ilości danych w niestandardowych bazach danych. Można je szybko i łatwo skonstruować i wykorzystać w różnych obszarach. Dostęp został udoskonalony i jest odpowiedni zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych użytkowników.
- Publisher 2010: Projektuj i publikuj wysokiej jakości publikacje dla marketingu i komunikacji. Niezależnie od tego, czy z szablonami czy własnymi projektami, profesjonalny wygląd jest gwarantowany.
- Infopath 2010: Ankiety i formularze można szybko i łatwo tworzyć, oceniać i podsumowywać. Przygotuj dane w prezentacji, aby omówić je z współpracownikami.
- Lync 2010: Narzędzia i funkcje Lync gwarantują płynną współpracę. Bez względu na to, gdzie znajdują się członkowie zespołu, mogą oni omówić najważniejsze kwestie. Jest to możliwe dzięki wideokonferencjom.